The Forest Rangers - Land Ho! (2015)

1 stem

Label: The Magic Kitchen

1. A Goodbye (3:51)

met Audra Mae

2. Man in the Moment (3:00)

met Amos Lee

3. Land Ho! (4:17)

met Ravi Coltrane

4. Trying to Believe You're Mine (3:13)

met Alison Mosshart

met Katey Sagal

9. Life Goes On (4:29)
  10. Blue Angel (5:03)

met Billy Valentine

11. So-Called Life (5:39)
avatar van Sunderland
The Forest Rangers is de band die is voortgekomen uit de televisieserie Sons of Anarchy. Als ik het goed heb begrepen deden zij de soundtrack van de serie en is Bob Thiele jr. de drijvende kracht achter de band.

Via crowdfunding is dit debuutalbum ontstaan met diverse gastartiesten, waaronder Alison Mosshart en Justin Warfield; 2 artiesten waar ik wel wat mee heb.

Een uur geleden had ik nog nooit van hen gehoord, totdat ik het vreselijk mooie nummer met Alison Mosshart voorbij hoorde komen op de radio: Trying to Believe You're Mine.

Het album draait nu op de achtergrond op Spotify en het klinkt allemaal erg lekker...