Arling & Cameron - Hi-fi Underground (2006)

Pop / Electronic
Label: Challenge

1. Shake It (4:17)
  2. I Don't Need It (3:25)
  3. Walk That Way (3:17)
  4. Open (3:51)
  5. Words (3:33)
  6. Change (2:58)
  7. We Can't Be Somebody Else (3:28)
  8. You Make It Real (3:40)
  9. Computer (3:55)
  10. Popcorn 2006 (3:44)
  11. Games (3:48)
  12. Slow Food (4:16)
Electro_
Wat een fijne muziek is dit zeg! Dat dit uit Nederland komt.. Geweldig

ohmusica
Shake it aardige wk-hit, Games overtuigt net als We can't be something en 12 lijkt teveel op Air

Ik heb ze afgelopen vrijdag gezien bij Rauw in Club 11, was best leuk. Ze haken aardig in op de Vitalic/Vive La Fete/ed. hype. Aan mij was het niet besteed, A&C vind ik iets te knullig. Wel grappig was hun cover van Fight For You Right van de Beastie Boys.

avatar van musicfriek
Staat me bij dat ze zelfs uit Groningen komen, of zit ik er nu naast?

Zoiets staat mij ook bij; of zou het de Noorderslag-connectie zijn? Ze wonnen daar ooit - vrij onverwacht - de popprijs.

avatar van platedraaier
Gewoon lekkere muziek inderdaad. Gaat bij mij in de kast naast Belle & Sebastiaan. ik krijg er hetzelfde gevoel van. Gewoon blij

En het hoesje vind ik ook schitterend

avatar van lebowski
musicfriek schreef:
Staat me bij dat ze zelfs uit Groningen komen, of zit ik er nu naast?

Klopt, Gerry Arling is een bekend gezicht in de Groningse jazzscene, samen met zijn broertje, drummer Harry Arling.

avatar van Boermetkiespijn
Fijn vrolijk plaatje dit!

avatar van Ludo
Meer vocalen dan ooit bij A&C! Een van hun minder muzakkerige werkjes (en ja die vind ik OOK leuk). Maar de voorgaande sprekers hadden het terecht over B&S. Folky en fijn.