Kode9 - Nothing (2015)

Electronic
Label: Hyperdub

1. Zero Point Energy (1:44)
  2. Notel (2:56)
  3. Void (2:59)
  4. Holo (3:27)
  5. Third Ear Transmission (1:21)

met The Spaceape

6. Zero Work (3:43)
  7. Vacuum Packed (4:54)
  8. Wu Wei (3:31)
  9. Casimir Effect (2:21)
  10. Respirator (3:21)
  11. Mirage (3:10)
  12. 9 Drones (3:14)
  13. Nothing Lasts Forever (10:09)
avatar van kobe bryant fan
Respirator is alvast een lekkere single, wie weet krijgt Kode9 er dan eindelijk toch iets goed uitgeperst!

tuktak
Eindelijk?? Zijn vorige 2 albums met Spaceape zijn dikke classics. Dit album is ook een beetje met Spaceape, Void had nog gevuld moeten worden met Spaceapes vocalen, dat heeft niet meer mogen lukken. Voor mijn gevoel hadden er trouwens nog veel meer tracks met Spaceape op moeten staan, dat extra laagje is net wat er mist op sommige momenten. Nu lijkt het met dit album dan ook de bedoeling om het gemis van Spaceape te tonen, maar dat had wellicht ook wel anders gekund. Zo eindigt dit album met 9 minuten stilte/ruis, daar kan helemaal niemand iets mee lijkt me.

FRIPI
Ff zoeken of ik deze ergens kan luisteren. Ben benieuwd.

Nu is zijn andere wer ook tof dus dat zal vast goed komen

Heerlijk "laag" in Respirator