Raury - All We Need (2015)

Label: Columbia

1. All We Need (4:43)
  2. Revolution (3:16)
  3. Forbidden Knowledge (4:02)

met Big K.R.I.T.

4. Woodcrest Manor II (5:10)
  5. CPU (4:28)

met RZA

6. Devil's Whisper (3:40)
  7. Peace Prevail (4:59)
  8. Crystal Express (3:57)
  9. Love Is Not a Four Letter Word (1:49)
  10. Her (4:16)
  11. Trap Tears (5:31)

met Key

12. Mama (3:58)
  13. Kingdom Come (3:48)
  14. Friends (4:05)
avatar van Holla
Hier best benieuwd naar, ik zag wat reacties op KTT die dit vergelijken met een Kid Cudi in zijn MOTM2 tijd

avatar van Joe D
Vind 'm meer op André 3000 lijken

avatar van Feelthatmc
Vond zijn vorige project zeer sterk, ben dan ook benieuwd naar deze plaat.

avatar van carero
Alleen die verse op album van Joey gehoord waar ik Raury erg kon waarderen. Toen ergens op internet veel haat reacties op Raury tegen gekomen waar men zei dat het niets was. Zo beïnvloedbaar als ik ben heb ik het daardoor links laten liggen. Zojuist de track 'Woodcrest Manor II' beluisterd en dat beviel me wederom. Ga dus toch maar zijn mixtape checken en daarna dit album.

Edit: Huhu zie dat ik een soortgelijk bericht aan het begin van dit jaar bij Indio heb geplaatst.

KanyeWestGOOD
Bijzondere style wel...vind ik het dope? Ja ik vind het dope!! Beetje dat Folks style wat Yelawolf op zijn debuut liet horen

avatar van Feelthatmc
Het album heeft zeker een aparte sfeer, had het iets harder verwacht vond het na de eerste luisterbeurt soms wat zoetsappig. Moet zeggen dat dit na meerdere luisterbeurten aardig is gegroeid, toch wel erg goed. De nummers CPU, Forbidden Knowledge en Peace Prevail zijn toch wel mijn favorietjes.

avatar van Reijersen
Raury wordt over het algemeen geschaald onder de hiphop, maar dat hij veel meer te bieden heeft bewijst hij wel dit album. Raury zelf rapt als een soort Andre3000, maar voegt evenzo makkelijk zang toe aan zijn nummers. Die zang heeft dan juist weer wat weg van Cody ChesnuTT. Een bijzonder gevarieerd album in de goede zin van de betekenis. Je kan er echt van alles op vinden en heeft mij toch wel erg verrast dit jaar.

avatar van Silky & Smooth
Ik heb deze laten schieten doordat de cover mij deed vermoeden dat dit de zoveelste Chief Keef-achtige artiest was. Geen idee waarom eigenlijk... Gelukkig heb ik hem - na goede reacties hier - wel een kans gegeven. Eerst vond ik het vreemd dat hier 'hip-hop' als genre wordt aangegeven, maar hij schakelt op dit album vaak soepel over van zang naar rap. Zangerige rap, dat wel. Daarbij staat Raury als artiest vrijwel recht tegenover Chief Keef (om in de vergelijking te blijven). Zowel qua muziek als tekst en onderwerp. Hij doet mij inderdaad ook denken aan André 3000. Erg lekker album dit!

Trouwens, de verse van Big K.R.I.T.!