Kirk Knight - Late Knight Special (2015)

Label: Cinematic

1. Start Running (3:18)
  2. Heaven Is for Real (4:06)
  3. Brokeland (2:35)

10. Dead Friends (3:33)

met Nonamegypsy en Thundercat

11. The Future (5:08)

met The Mind

12. All for Nothing (4:43)
GCITY050
Nu te streamen! Nadat Joey Bada$$ me zwaar teleurstelde, hoop ik dat deze pro era rapper er meer van bakt.

avatar van Oepsje
Aardig album met met name een sterke eerste helft. Heaven is for real, 5 minutes en knight time zijn gewoon erg lekkere upbeat tracks (krijg er dans neigingen van). Daarna kakt de plaat behoorlijk in en weten de nummers zich niet meer echt te onderscheiden (dead friends met leuke features daargelaten en the future daargelaten).

avatar van Xinray
Ben nog niet extreem onder de indruk van de rest van de tracklist, maar wat is Down een heerlijk nummer zeg. Beetje Kid Cudi achtig.

avatar van carero
"Heaven Is for Real" is echt goed