The Delines - Scenic Sessions (2015)

Country / Folk

8. I Wasn't Looking
  9. The Piano Player Always Drinks for Free
  10. Sunshine
avatar van Lura
Mooi "tussendoortje" van The Delines!

avatar van dix
dix
Wie érg omhoog zit kan ook mij pm-men. Bij de laatste show heb ik er twee meegenomen, één als potentieel verjaarskado binnen de familie. Maar die gelegenheid is al gepasseerd. Still shrinkwrapped !

Edit : en wég ... dat ging snel.

avatar van Anthony72
Bedankt voor de info Lura, heb hem meteen besteld.

avatar van Wallie1985
Met dan aan dix de cd ook binnen.
Gisteravond meteen getest in de auto, haalt het niet bij Colfax maar nog steeds erg goed!

avatar van Anthony72
Ook net binnen, en inderdaad goed, maar geen Colfax. Ben er wel erg blij mee.

avatar van Ducoz

Inmiddels een gezocht collectors item. Ik verkocht begin 2016 al mijn cds.. zo ook deze. Verkocht deze aan een Amerikaan voor 70 euro...

kuifenco
Ducoz schreef:

Jaja, dat krijg je dan... Na de uitvinding van de cd als muziekdrager heb ik hetzelfde gedaan met mijn omvangrijke collectie op het toen ouderwetse maar nu weer zeer ozo hippe vinyl. Voor geen geld ingeleverd bij een 2e hands zaak. Spijt als haren op mijn hoofd! Ik had er nu goud mee kunnen verdienen door een flink aantal collectoritems in die kisten. Voor zover ik die nu kwijt zou willen. Soms zijn ze nog te stromen maar dat vind ik als ouwe knar toch een beetje surrogaat. Anderzijds ben ik blij met spotify en andere bronnen. Kan ik dit album van de Delines met één klik laten schallen en vergelijken met Colfax. Dank voor de tip alhier.

avatar van Cor
Cor
Wat is het toch een heerlijke 'gelegenheidsband'. Lekkere, lome en luie muziek voor in de late avond. Bijna filmisch. Blij dat ik deze op de bandcamp heb kunnen scoren, want ik was er lang naar op zoek. Idd. geen 'Colfax', maar absoluut fijn dat dit gereleased is. Met een heerlijk inkijkje in het vrouwenbrein in 'Friday Night'. Leuk gedaan.