Extreme Noise Terror - Extreme Noise Terror (2015)

Punk / Metal
Label: Willowtip

1. Punk Rock Patrol (2:12)
  2. Dogma, Intolerance, Control (1:26)
  3. No One Is Innocent (3:33)
  4. I Like Coca (Outo "I Like Cola") (2:06)
  5. Think Outside the Box (1:27)
  6. Chained & Crazed (1:48)
  7. An Endless Cycle of Misery (1:57)
  8. Sheep in Wolf's Clothing (1:47)
  9. Cash and Trash (1:36)
  10. Cruel and Unusual Punishment (2:12)
  11. Last Fix of Fame (1:51)
  12. Cage Paralysis (2:04)
  13. Only in It for the Music Pt. 27 (Black Putrefaction) (2:03)
avatar van bennerd
aslan heeft alvast zijn nummer 1 van 2015 binnen. Benieuwd naar dit! En ineens ook benieuwd naar alles wat deze band heeft uitgebracht sinds Holocaust In Your Head.

nieuwe ENT ! ! ! yesssss ! ! ! 13 relentless tracks of pissed off anarcho chaos
Punk Rock Patrol klinkt alvast veelbelovend

avatar van bennerd
Heb je het over Dogma, Intolerance, Control? Die is op Soundcloud te beluisteren, klinkt inderdaad als ranzige pret! Lekker, ik heb er zin in.

aslan (crew)
nee ik heb het over de youtube teaser (mooi muziekje), die soundcloud vind ik niet...

excuses aanvaard hahah dat klinkt als een nummer 1 voor 2015

avatar van bennerd
Ik mis de dansende-pop-smiley hier

beginnen met een 4,5*
die Outo cover is super !!!

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Laatst dit album persoonlijk bij de heren gekocht, kwam er bij een optreden achter dat oerlid Dean Jones ontbrak en Ben McCrow alle lead-vocalen verzorgde. Niet dat ik zo bekend ben met hun historie maar wel dat er twee zangers horen te zijn. Mocht allemaal niet deren, vond het een prima optreden. Heb het logo op het hoesje in het rood.