Le Butcherettes - A Raw Youth (2015)

Mexico
Label: Ipecac

1. Shave the Pride (2:34)
  2. My Mallely (3:37)
  3. Reason to Die Young (3:41)
  4. La Uva (3:33)

met Iggy Pop

5. Sold Less Than Gold (2:01)
  6. Stab My Back (4:08)
  7. They F*ck You Over (2:18)
  8. Witchless C Spot (3:58)
  9. The Hitch Hiker (2:48)
  10. Lonely & Drunk (3:43)
  11. Oil the Shoe If the Critter Knew Any Better (4:10)
  12. My Half (4:39)

met John Frusciante

13. Shave the Pride [Acoustic Version] * (2:59)
  14. They F*ck You Over [Acoustic Version] * (2:27)
  15. We No Owe * (3:24)

met King Buzzo

16. Wrecking Ball [Live at Rough Trade] * (4:28)
avatar van The_CrY
Teri Gender Bender & Co zijn weer terug met een kleine drie kwartier aan compromisloze rock. Er wordt minder geschreeuwd dan op de voorganger, maar daarom is het niet minder geschift. Juist haar rustige buien maken hier die indruk. Die valse beheersing. De muziek is weer hard en catchy tegelijkertijd met hoogtepunten als het funky 'Stab My Back' en het blijere 'Sold Less Than Gold'. Deze is misschien wel beter nog dan Cry Is For the Flies.

avatar van E-Clect-Eddy
Eindelijk weer eens deze opgezet en steeds meer nummers bevallen, vooral de tweede helft is hier en daar een beetje smerig. Iggy is vooral leuk op het einde van het nummer La Uva (de druif).