Kim Wilde - Best of the 80's (2000)

Label: Disky

1. Kids in America (3:27)
  2. Chequered Love (3:21)
  3. Water on Glass (3:35)
  4. Everything We Know (3:43)
  5. Young Heroes (3:16)
  6. 2-6-5-8-0 (3:10)
  7. You'll Never Be So Wrong (4:11)
  8. Falling Out (4:03)
  9. Tuning in Tuning On (4:24)
  10. Ego (4:11)
  11. View from a Bridge (3:28)
  12. Words Fell Down (3:31)
  13. Action City (3:23)
  14. Just a Feeling (4:10)
  15. Chaos at the Airport (3:19)
  16. Take Me Tonight (3:51)
  17. Can You Come Over (3:35)
  18. Wendy Said (3:49)
  19. Our Town (3:47)
  20. Cambodia [Reprise] (3:20)
avatar van dazzler
Dit is een bedrieglijke verzamelaar. Je krijgt weliswaar 20 nummers uit de beginperiode van Kim Wilde bij het RAK label. Maar alle songs zijn afkomstig van de eerste twee albums. Dus geen Child Come Away (non-album single), Love Blonde of Dancing in the Dark. In plaats daarvan het debuutalbum en de opvolger integraal. Of toch niet: Cambodia ontbreekt. De zogenaamde "reprise" aan het einde is een instrumentale uitloper van dat nummer waarmee het album Select eindigde. Maar de song zelf ontbreekt dus. Toch heeft Kim zoveel goede nummers gemaakt (haar debuut is echt een goed album) dat ik deze verzamelaar geen onvoldoende kan geven. Maar de samensteller is ontslagen.