The New Pornographers - Mass Romantic (2000)

Canada
Label: Matador

1. Mass Romantic (4:11)
  2. The Fake Headlines (2:45)
  3. The Slow Descent into Alcoholism (3:56)
  4. Mystery Hours (3:11)
  5. Jackie (2:46)
  6. Letter from an Occupant (3:46)
  7. To Wild Homes (3:33)
  8. The Body Says No (3:56)
  9. Execution Day (2:59)
  10. Centre for Holy Wars (3:06)
  11. The Mary Martin Show (3:19)
  12. Breakin' the Law (3:27)
avatar van otherfool
The Body Says No is zo'n leuk nummer... binnenkort toch maar eens meer verdiepen in deze band, opvolger Electric Version heb ik nog ergens liggen.

Herbert LC
Het zijn eigenlijk allemaal leuke nummers.

avatar van Yak
Yak
Als deze plaat je bevalt kun je zonder probleem Electric Version en Twin Cinema er direct achteraan gooien, van hetzelfde laken een superaanstekelijk pak.

avatar van dan k
Die Yak houdt er praktisch dezelfde mening op na dan ik.
Fingerlickin' good

4****

Gsus
Voeg Canada, rock wat mannetjes en vrouwtjes bij elkaar en je krijgt heerlijke muziek. Wederom een goed voorbeeld hiervan is dit album.

Om te beginnen 3,5*

avatar van Lakai
Ik vind het openingsnummer super, maar daarna wordt het voor mij iets te druk en irritant.

2,5 so far...

avatar van Country Trash
Zelfde mening, sterk openingsnummer, maar wat erna komt lost verwachtingen niet in voor mij.