Napoleon XIV - They're Coming to Take Me Away Ha-Haaa! (1966)

Label: Warner Bros.

1. I'm in Love with My Little Red Tricycle (2:12)
  2. Photogenic, Schizophrenic You (2:10)
  3. Marching Off to Bedlam (2:11)
  4. Doin' the Napoleon (2:44)
  5. Let's Cuddle Up in My Security Blanket (1:50)
  6. They're Coming to Take Me Away, Ha-Haaa! (2:06)
  7. Bats in My Belfry (1:39)
  8. Dr. Psyche, the Cut-Rate Head-Shrinker (1:52)
  9. I Live in a Split Level Head (2:06)
  10. Nuts on My Family Tree (2:26)
  11. Place Where the Nuts Hung the Squirrels (1:46)
  12. I'm Happy They Took You Away, Ha-Haaa! (2:04)
  13. !aaaH-aH, yawA eM ekaT oT gnimoC er'yehT (2:07)
DwarreI
Redelijk opvallende plaat

avatar van Kos
Kos
Extreem irritant titelnummer in ieder geval.

avatar van Toon1
Toch een leuk plaatje , met als laatste nummer "!aaaH-aH, yawA eM ekaT oT gnimoC er'yehT", het titelnummer achterstevoren gespeeld dus.

avatar van pauljojo
Ongelofelijk grappig, dat wel... Voor de muziek kan ik niet veel sterren geven.

avatar van Toon1
En wat denk je van "I'm Happy They Took You Away, Ha-Haaa!", featuring Josephine XV, zijn vrouw .

Father McKenzie
Toon1 schreef:

Ha, die Toon!
Ik ken helaas enkel het hitje, dat ik onverwoestbaar leuk blijf vinden, tenminste als je er niet alle dagen naar luistert, maar dat heb je met meer dingen...

avatar van itchy
Ook leuk gecoverd door Lard (Jello Biafra van Dead Kennedys + leden van Ministry)

avatar van pintjebier
Behoorlijk psychiatrische plaat, ik moet er wel om lachen. Deze Napoleon komt uit New York, maar het merendeel van de liedjes kan zo in Monty Python of Blackadder.