Matthew Sweet & Susanna Hoffs - Completely Under the Covers (2015)

Label: Edsel

1. I See the Rain
  2. And Your Bird Can Sing
  3. It's All Over Now, Baby Blue
  4. Who Knows Where the Time Goes?
  5. Cinnamon Girl
  58. Train in Vain
  59. You're My Favorite Waste of Time
  60. I Would Die 4 U
avatar van nlkink
Hij staat in bestelling. Zonder ook maar een liedje gehoord te hebben! Heb er over gelezen en ik denk dat ik dit superleuk ga vinden.
Een recensie volgt. Don't hold your breath, however.......ik moet natuurlijk wel alle schijfjes meerdere keren hebben beluisterd. Ik verheug me hier heel erg op.

avatar van Kos
Kos
Godsamme is Susanna Hoffs nu nog steeds zo lekker?

avatar van nlkink
Vandaag was de box binnen en ik heb 'm meteen opgehaald. Nog maar 1 schijfje beluisterd maar mijn eerste indruk is goed. Dit gaat de komende tijd zo vaak mogelijk in de spelert .

avatar van lennon
Kos schreef:
Godsamme is Susanna Hoffs nu nog steeds zo lekker?

Lol, ook mijn 1e gedachte

avatar van nlkink
Het kijkt een stuk lekkerder, maar is toch niet echt relevant......
Ik ben meer voor een serieuze invalshoek. Maar dat wisten jullie al natuurlijk.

avatar van nlkink
Wat is dit een leuke set! Vandaag net weer een schijfje van gedraaid. De afgelopen maanden heb ik alle vier schijfjes meerdere malen de revue laten passeren. Natuurlijk zit er wel eens iets bij dat me niet zo aanspreekt maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze box van Sid & Suzie.
De zon breekt door zodra deze muziek uit mijn speakers schalt. Een autorit wordt er een stuk aangenamer mee. Mijn zonen proberen te raden van welke artiesten de covers zijn opgenomen, en ze raden het over het algemeen heel aardig. Ik ben trots op ze.
Nu heb ik hele aardige versies van liedjes die afkomstig zijn van artiesten wiens werk ik nooit uit mezelf zou hebben aangeschaft. Misschien dat ik nog eens met mijn hand over mijn hart ga en sommige artiesten alsnog eens beluisteren. En dat dankzij Sid & Suzie.

kuifenco
fijn rijtje songs om mee rond te rijden of om bij te klussen. vooral de eerste twee schijven vind ik erg geslaagd. sweet heb ik solo vocaal soms wat zeikerig gevonden. dat bezwaar vervalt hier omdat de heldere vocalen van hoffs erg prettig tegen de zijne aanschurken en omgekeerd. meestal doen de covers niet onder voor de originele versies en vaak zijn ze beter geproduceerd. goeie greep van die twee (en nlkink).

avatar van vigil
Veel meer dan dat dit een topbox is met keer op keer zeer leuke covers van 1 van mijn jeugdliefdes (Ik heb t niet over Sweet...) kan ik er niet over kwijt