Y & T - Live on the Friday Rock Show (1998)

Alternatieve titel: BBC in Concert

Label: Strange Fruit

1. Hungry for Rock (4:00)
  2. Black Tiger (4:18)
  3. I Believe in You (8:29)
  4. Open Fire (3:56)
  5. Forever (5:33)
  6. Rescue Me (5:11)
  7. Mean Streak (4:19)
  8. Barroom Boogie (4:05)
  9. Lipstick and Leather (3:15)
  10. Rescue Me (5:05)
  11. Rock 'n' Roll's Gonna Save the World (5:20)
  12. Masters and Slaves (5:07)
Ozric Spacefolk
Uitgekomen in 1998, maar deze livenummers stammen uit 1982 en 1984 (Reading Festival August 29, 1982 en Monsters of Rock/Donnington September 14, 1984).

Dus lekker ouderwets genieten van de ouderwetse Y&T.....

avatar van gigage
Ik geloof niet dat ik Black Tiger ooit zo slordig voorbij heb zien komen. De concerten zijn zo te horen niet nabewerkt en Meniketti's stem slaat nog wel es over. Het geluid dwarrelt ook wat (door de wind?) en is niet echt goed ingemixt. Bij Meanstreak begint het 1984 gedeelte en klinkt wat beter, maar doordat het een samenvatting is van twee concerten is de opbouw ook wat zoek ondanks de prima setlist. Afijn, om Y&T in volle glorie live te horen beveel ik aan om een kaartje te kopen of anders live 1990 op te snorren.