Big K.R.I.T. - All My Life (2015)

1 stem

5. Shawty I'm On (4:14)
  6. Sky Mad at Me (3:50)
  7. Sky Line (3:53)

met Ben Hated

8. Team Spirit [Reprise] (3:28)
  9. She Kills Me (4:08)
  10. Shawty Can We Kick It (3:27)
  11. All My Life (4:26)

met Raj Chrome

12. Team Spirit (4:04)
avatar van Holla
Toch benieuwd wat hij hiervan gaat maken

avatar van Silky & Smooth
Ik ook. De cover is alvast jammer...

avatar van Holla
Z'n slechtste cover ooit... Zelfs bij de mixtapes heeft hij betere covers

avatar van Silky & Smooth
Mee eens, ik dacht dat dit een mixtape was toen ik 'em voor het eerste zag. Maar inderdaad, zelfs die hebben betere covers!

bennerd
Het zal me benieuwen. Een mixtape van K.R.I.T. is vaak spannender dan een full-length.

avatar van Yestsida
Volgens mij is dit een release waar Big K.R.I.T. zelf niet achter staat. Niet op zijn Instagram, noch op z'n Twitter of Facebook heeft hij het al over dit project gehad. De foto op de albumhoes is ook al een vrij oude foto van de beste man, dus lijkt me raar dat hij dat als cover voor een nieuw album zou gebruiken. Volgens mij gaat het hier over oude, voorheen onuitgebrachte, nummers waar KRIT zelf niets meer mee te maken heeft. Hij staat ook getekend bij Cinematic en Def Jam, dus het is al vreemd dat dit door RBC uitgegeven wordt.
Ook vrij vage gastartiesten, zelfs geen Big Sant?

Zijn echte 3de studioalbum wordt volgend jaar uitgegeven als we deze muzikant mogen geloven (door Cinematic en Def Jam). Big K.R.I.T. heeft al aangegeven dat 2016 zijn jaar wordt.

avatar van MJ_DA_MAN
Ik zal hem voor nu aanpassen naar verzamel (nieuwe tracks) want het lijkt er idd niet op dat dit zijn reguliere derde album is maar dus een verzameling onuitgebrachte tracks.

Edit: iemand op Genius meldt het volgende:
It’s a compilation of old tracks from pre Krit Wuz Here that was bought up by a label. Unless you really like the 3 first See Me On Top tapes this isn’t much to hype about.

avatar van Silky & Smooth
Mr. Probz-sample'tje in I Apologize?

Wat betreft het album: dit klinkt inderdaad als een K.R.I.T. van voor de tijd dat hij beroemd werd. Veel borstklopperij en het klinkt allemaal erg smooth. Op zich wel lekker allemaal, maar ik heb toch liever zijn recentere werk!