Shannon Wright - Over the Sun (2004)

Label: Quarterstick

1. With Closed Eyes (4:39)
  2. Portray (5:36)
  3. Black Little Stray (6:20)
  4. You'll Be the Death (4:08)
  5. Throw a Blanket over the Sun (4:25)
  6. Avalanche (4:50)
  7. If Only We Could (4:07)
  8. Plea (4:08)
  9. Birds (4:07)
avatar van brasikurtz
Portray is een geweldig nummer. Shannon is erg goede zangeres met een gevoelige en een ruige kant.

avatar van SioM
Raar dat zo weinigen Shannon Wright kennen. Een geweldige stem, meeslepende nummers met een scherp kantje. Een van de grootste ontdekkingen van het jaar voor me.

avatar van jeko
Vandaag ontdekt, klinkt erg goed en bovendien geproduceerd door steve albini.

avatar van itchy
Inderdaad veel te onbekend, dit zou geschikt kunnen zijn voor een breed MuMe-publiek. Vooral voor liefhebbers van het hardere PJ Harvey-werk.

avatar van jeko
Op rachel's system/layers was Shannon Wright ook al te horen!

avatar van muziekobsessie
gisteren ontdekt, inderdaad te goed om onbekend te zijn. Die yann Tiersen heeft smaak!!! Eigenlijk veel beter dan PJ Harvey(want zeg nou eerlijk het is zogenaamd cool om PJ Harvey goed te vinden net als Neil Young terwijl die lui baggerplaat na baggerplaat maken)

avatar van itchy
Het is helemaal niet zogenaamd cool om PJ Harvey goed te vinden net als Neil Young... Sterker nog: waar slaat dat op?