Comedy of Errors - Spirit (2015)

Uitgebracht in eigen beheer

1. My Grief Lies All Within (5:24)
  2. Infinite Wisdom? (1:51)
  3. Spirit Shines / Spirit (4:26)
  4. Can This Be Happening? (3:54)
  5. In Darkness Let Me Dwell (3:06)
  6. I Call and Cry to Thee (5:42)
  7. Set Your Spirit Free / Goodbuy My Love Until We Meet Again (3:22)
  8. Ascension / et Resurrextit / Auferstehen / Arise in Love Sublime, Arise / Spirit (6:55)
  9. Into the Light (5:04)
  10. Above the Hills (5:20)
  11. This Is How It Has to Be (5:59)
  12. Spirit [Single] * (4:42)
avatar van Torch1969
Wow, dit album weet precies de gevoelige snaar bij mij te raken. Heerlijke melodie lijnen, mooie zang, precies de goede stemmingen en tempowisselingen. Meteen 2 keer achterelkaar gedraaid en er zullen nog wel wat draaibeurten volgen. Ik verwacht en hoop dat het album dan nog mooier wordt.

avatar van dennisversteeg
Geweldige plaat!

Tracks 1-10 is eigenlijk 1 lang nummer van drie kwartier dat van alles te bieden heeft: prog-stukken, gitaarsolo's, atmosferische stukken, tempowisselingen, zelfs vleugjes pop. Nergens saai. Wat een compositie!

Dit is er 1 één die de komende tijd regelmatig in mijn CD speler en op mijn iPod te vinden zal zijn.