The Rolling Stones - From the Vault: Roundhay Park (2015)

Alternatieve titel: Live in Leeds 1982

23. Start Me Up
  24. Jumpin' Jack Flash
  25. (I Can't Get No) Satisfaction
avatar van pintjebier
Ben benieuwd wat dit toevoegt aan het voortreffelijke Hampton Coliseum waaruit Still Life grotendeels gefilterd is.

avatar van Thunderball
Goede live registratie van het allerlaatste concert met Ian Stewart er bij op piano.

De band speelt een stuk sneller in vergelijking met de Amerikaanse tour en dus ook op het officieel eerder uitgebrachte Hampton '81. Verder deden ze in Europa regelmatig Angie en Chantilly Lace.

Geluidskwaliteit is erg goed, maar de dvd van dit concert is nogal curieus te noemen, daar er geen professionele opname van waren, slechts louter die voor het videoscherm werden gebruikt, waardoor je vooral heel veel close-ups krijgt en dit gaat na een tijdje eerlijk gezegd wel wat vervelen.

Voor de audio echter geef ik zeker vier sterren!

avatar van iggy
Ik heb meerdere keren gelezen dat dit concert een van hun betere is van de Europese tour.
Ik schiet altijd in de lach door de podium kleding van rubberen Mick van deze tour. En al helemaal bij dit optreden. Heeeerlijk over de top.