Dweezil Zappa - Via Zammata' (2015)

Label: Pledge

7. Hummin' (3:58)
  8. Truth (5:08)
  9. What If (4:04)
  10. Jaws of Life (3:47)
  11. Just the Way She Is (4:50)
  12. Billionaire's Son (3:26)
avatar van saxotoon
Dweezil laat horen dat hij na 10 jaar zijn vaders muziek spelen zelf ook iets kan. Voor mijn smaak toch nog teveel harde rock en weinig subtiel.
Soms komen er ook wel aardige ideeen op voor, Malokovich en Billionaires son bv.
En verder natuurlijk de hoofdreden om dit schijfje in de kast te hebben: Dragon Master, het nummer dat de enige co-productie met zijn vader is. Frank schreeg de woorden en liet zoonlief vrij in het omzetten in muziek. Het is denk ik wel een eigen Dweezilsong geworden en dat spreekt dan weer voor de Dweez.