Rupert Gregson-Williams & Ben Folds - Over the Hedge (2006)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Score
Label: Dreamworks

1. Ben Folds - Family of Me (1:28)
  2. Rupert Gregson-Williams - RJ Enters the Cave (4:37)
  3. Rupert Gregson-Williams - The Family Awakes (2:34)
  4. Ben Folds - Heist (3:02)
  5. Ben Folds - Lost in the Supermarket (3:30)
  6. Rupert Gregson-Williams - Let's Call It Steve (3:41)
  7. Rupert Gregson-Williams - Hammy Time (2:28)
  8. Ben Folds - Still (2:38)
  9. Rupert Gregson-Williams - Play (1:50)
  10. Ben Folds en William Shatner - Rockin' the Suburbs (4:57)
  11. Rupert Gregson-Williams - The Inside Heist (7:38)
  12. Rupert Gregson-Williams - RJ Rescues His Family (4:19)
  13. Ben Folds - Still [Reprise] (6:07)
avatar van JohnWilliams
Leuke Score, eigenlijk nog nooit eerder van Rupert Gregson-Williams gehoord todat ik Over the Hedge had gezien (en natuurlijk gehoord). Kende wel HARRY Gregson-Williams. Prachtige Score, de nummers van RGWilliams zijn best wel vrolijk en zo gemaakt dat ze echt leuk in de film passen. Mooiste nummer in natuurlijk "Play", voor de rest zijn de nummers van Ben Folds ook best te pruimen.

avatar van Bruce Almighty
Erg Vermakelijk Muziekalbum om te horen, Hoewel de Film ook erg Leuk is vind ik de Muziek toch net wat beter en dat vind ik natuurlijk wel een beetje jammer maar ja ....

4.5*

kvond hem niet suppergoed. maar valt wel mee 3*

avatar van JohnWilliams
Ik vond de Ruper Gregson-Williams tracks echt goed, die van Ben Folds waren iets minder.