Cars (2006)

Pop / Score
Label: Walt Disney

1. Sheryl Crow - Real Gone (3:21)
  2. Chuck Berry - Route 66 (2:51)
  3. Rascal Flatts - Life Is a Highway (4:36)
  4. Brad Paisley - Behind the Clouds (4:09)
  5. James Taylor - Our Town (4:07)
  6. The Chords - Sh-Boom (2:25)
  7. John Mayer - Route 66 (3:24)
  8. Brad Paisley - Find Yourself (4:11)
  9. Randy Newman - Opening Race (2:04)
  10. Randy Newman - McQueen's Lost (2:28)
  11. Hank Williams - My Heart Would Know (2:26)
  12. Randy Newman - Bessie (0:58)
  13. Randy Newman - Dirt Is Different (1:27)
  14. Randy Newman - New Road (1:17)
  15. Randy Newman - Tractor Tipping (1:21)
  16. Randy Newman - McQueen and Sally (2:00)
  17. Randy Newman - Goodbye (2:42)
  18. Randy Newman - Pre-Racing Pageantry (0:13)
  19. Randy Newman - The Piston Cup (1:52)
  20. Randy Newman - The Big Race (3:07)
ik zoek een nummer uit de film cars.
het is een saxofoon nummer wanneer de vrachtwagen van Lightning McQueen in slaapvalt????

kan iemand mij helpen

het nummer staat er volghens mij niet tussen, weet iemand welke nummer ik bedoel

neo
Edit: Songbird van Kenny G is het.

jaaa tnx mannn super

avatar van JohnWilliams
Geen superscore maar wel leuk om naar te luisteren....vanaf nummer 9 dan.

Er waren maar een paar goede nummers. nummers1 tot en met 8 en dan 11 waren maar slecht. dat zijn de gezongen nummers. de rest zijn echte score nummers. e, die zijn wel goed. maar dan wel maar kort als je die dan samen neemt.

avatar van bert114
Speciaal voor de John Mayer fans onder ons;

In de USA is er ook een speciale versie van deze soundtrack uitgebracht voor de Target keten. Daar staat een dampende uitvoering op van Route 66 welke 8.32 minuten duurt “Extended film version” gedoopt). Nadat de versie welke op de hier genoemde soundtrack zo beetje afloopt schakelen ze door naar een heerlijke bluesjam, 5 minuten genieten in de stijl van “Try” (met zijn Trio). Aangezien Steve Jordan mede-producer is ga ik er vanuit dat deze opname ook met zijn Trio is gemaakt.