Landberk - Unaffected (1995)

1 stem

Zweden
Label: Melodie & Dissonanze

1. Afterwards (4:42)
  2. Waltz of the Dark Riddle (5:05)
  3. You & I (6:22)
  4. The Tree (9:31)
  5. Rememberence (8:28)
  6. Pray for Me Now (8:51)
  7. Song from Kallsedet (5:38)
  8. Undrar Om Ni Ser (10:58)
avatar van Placebo13
Verbaast me eigenlijk dat er erg weinig is gereageerd op deze band. Jammer dat ze na de laatste studio LP uit elkaar zijn gegaan. Zeker zo goed als Anekdoten!

avatar van daniel1974nl
Placebo13 Dat vond ik destijds wel. Ik heb alle cd's nog. Vooral Indian Summer heb ik compleet aan gort gedraaid. Wat een CD.

Of ik het nu nog steeds zou inhalen als 'zo goed als Anekdoten'. Ik denk toch echt dat Anekdoten te tand des tijds beter heeft doorstaan.

Als je beide leuk vind, luister dan ook eens naar Morte Macabre - A Symphonic Holocaust. Een samenwerking van bandleden van zowel Landberk als Anekdoten. Mellotron-gasme.