Wow! - Wild + Ondeugend (1997)

Label: Bunny

1. Keer op Keer (Loop Maar Naar de Maan) (3:45)
  2. Zomer (3:58)
  3. Lekker Lang Lekker (3:54)
  4. Zacht & Teder (4:50)
  9. Super Cool (3:46)
  10. Ondeugend (3:43)
avatar van Emile93
1,5
Keer op keer is wel een lekker nummer. De rest is minder

avatar van Thunderball
Deze destijds ook nog aan geschaft, vond het wel leuke meiden.

Bij elkaar gebracht door de gebroeders Bolland, maar met minder succes dan verwacht.

Eerste singel Keer op keer was niet onaardig en het nr Lekker lang lekker deed het ook..eh.. lekker, bv in dancings, feesttenten etc, maar met Zomer en Zacht en teder was het succes al tanende.
De rest van de plaat is sowieso opvulling.

Later zijn ze nog even als trio verder gegaan met het nr Big beat boy werd nog een wat hippere sound getracht te bereiken en daarna was de koek op.

Een zesje, ofwel 3 sterren.

avatar van Kos
Kos
Haha, Wow. Heb ze nog live gezien. Inmiddels is er eentje overleden bij een vliegtuigongeluk meen ik.

Klopt, bij die vliegramp in Libië, zo'n anderhalf jaar geleden.

avatar van MetalMike
Normaal geloof ik niet zo in guilty pleasures, de term althans. Vind je iets goed dan is het gewoon goed, of het nou Modern Talking is of Stock Aitcken en Waterman producties. Dit is wel een uitzondering een beetje. Waren heerlijke meiden om te zien, ze konden ook echt zingen, de nummers zaten echter net even te vol "ondeugd" om serieus uh, genomen te worden. De ondeugende Frizzle Sizzle zeg maar. Steekt allemaal wel heel erg goed in elkaar. Zelfs het constante herhalen van "WOW" past gewoon en is vrolijk.
"Keer op Keer (Loop Maar Naar de Maan)" was een hitje en een lekker nummer, een favoriet van mij was altijd "Zomer"... "la-di-da", ik heb dat nog steeds zo nu en dan in mijn hoofd... je wordt bedankt!
"Wild" is ook een heerlijk vrolijk en vreselijk catchy nummer, de stemmen werken hier echt bijzonder goed samen. Zelfde geldt uiteraard voor "Weekend", ik pleur ook dat nummer nog wel eens aan, heerlijk die backing-zang ook. Top! Geweldige afsluiter ook met "Ondeugend".
Guilty pleasure? Ja! is het goed? Ja toch ook wel lol... krijgt dan ook vier sterren... (en een kwart)