Melvin - Melvins Elftal (2006)

Label: Jiskefet

1. Nederland Oh Nederland (3:46)
  2. Bassie en Schippie (1:28)
  3. Boulahrouz (3:00)
  4. Oh Oh Oranje (4:36)
  5. Fans van Oranje (2:21)
  6. Van der Vaart (3:46)
  7. Lach Nooit (Als Je die Spelers Ziet Gaan) (3:46)
  8. De Bankzitter (2:54)
  9. Van Persie (3:37)
  10. Nederland Nederland (5:36)
  11. 't Is Oranje (3:06)
avatar van psychonaatje
Hij kapt zijn man zo handig uit
Voor hem een centje van een fluit
[...]
Van Persie, Van Persie, Van Persie

En dat alles op So Lonely van The Police. Geniaal!

label : Jiskefet! Ben toch wel eens benieuwd dan

avatar van Nicolage Rico
Hij treedt elke avond op bij Villa BvD. Dat is ook de enige reden om naar de programma te kijken. Fantastisch die Melvin... Ik zou 'm bijna gaan kopen!

avatar van HiLL
Hij treed elke.....

Hij is zoo fout! Wel leuk!

HiLL schreef:
Hij treed elke.....

Hij treedt

avatar van John Doe
Ik ben ook wel benieuwd. Kijk Villa BvD nooit, maar Melvin stamt al van een tijd terug en toen was het altijd genieten. Melvin wordt gespeeld door Kees Prins van Jiskefet.

John Doe schreef:

Ik vind Kees Prins sowieso de beste van Jiskefet. Hij zet telkens weer fantastische personages neer.

avatar van dudehere
Ik dacht dat we het hier over The Melvins hadden. Pfff gelukkig verlagen King Buzzo en zijn mannen zich niet tot dit bedenkelijk niveau.

dudehere schreef:

Dit moet je toch met een korreltje zout nemen...

avatar van dudehere
Nicolage Rico schreef:
Dit moet je toch met een korreltje zout nemen...

de mannen van jiskefet, zegt eigenlijk al genoeg.

avatar van Zavo
't Is Oranje is echt geweldig.

Grappig en goed passend bij de oranje koorts. Oh Oh Oranje is een leuk maar oud nummer, dat deed hij 6 jaar geleden ook al.
Dat nummer waarbij hij tekst heeft geschreven op de melodie van het Duitse volkslied is grappig. Vooral die opmerking nadat hij het nummer gezongen had bij Villa BvD: tja de tekst past nou eenmaal mooi bij de melodie Volgens mij gaat het hierbij om het nummer 't Is Oranje

avatar van psychonaatje
Ja, dat is 't Is Oranje. Maar voor Oh Oh Oranje heeft hij een nieuwe tekst gemaakt. De eerste zin is bijvoorbeeld niet "Overmars op snelheid langs de lijn" maar "Arjen Robben vecht zich langs zijn man".

avatar van brooklyn
Ik lach me kapot. Gelukkig is de selectie en de staf redelijk hetzelfde gebleven waardoor ie vanavond weer op kan.

avatar van Lexicon Devil
Ik dacht dat de Melvins een nieuwe plaat uithadden, maar het is Kees Prins uit 2006....ben enigsinds teleurgesteld nu....