Dirtie Blonde - Dirtie Blonde (2006)

Label: Jive

1. Walk over Me (2:59)
  2. Outta My Bed (3:10)
  3. Officially in Love (3:54)
  4. Change the Water (2:58)
  5. Bend Over (2:46)
  10. My Pride (4:17)
  11. Lonely (3:35)
  12. Stay (4:59)
avatar van jowietje
Walk over me, Change the water, Stay, Officially in Love en Hard times heb ik gehoord en ze klinken allemaal erg lekker Dit album zal ik eens gaan kopen als die uit is.

avatar van Discoverme
Via Jive Records opeens op hun site terecht gekomen..ik had meer venster open staan en hoorde zowaar ergens de achtergrondmuziek van..bleek 'walk over me' te zijn..klinkt erg lekker en fris...ook ik wacht op de release..

avatar van TerryA
na het luisteren van deze album kan ik alleen maar vragen: wat voor nut hebben deze band precies? - aardig muziek maar ze brengen helemaal niks nieuws aan de ontwikkling van muziek en zijn helemaal niet origineel. er zijn ook intussen veel betere bands met veel meer energie dat op moment cds uitbrengen. en de stem van de zangeress gaat op een gegeven moment erg vervelen! - dus nogmaals de vraag: wat voor nut hebben ze?!

avatar van melis333
Niet zeuren, gewoon luisteren .

avatar van ProgMetal
TerryA schreef:

Grotendeels mee eens op commentaar op zangeres na. Inderdaad niet heel vernieuwend en/of anders maar dan moet je dus het bestaand recht van een heel genre “afbranden”? Luisterde gewoon lekker weg dus kleine voldoende voor deze poprock.