James Newton Howard - The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 (2015)

Score
Label: Republic

1. Prim Visits Peeta (1:25)
  2. Send Me to District 2 (2:09)
  3. Go Ahead, Shoot Me (4:58)
  4. Stowaway (3:36)
  5. Your Favorite Color Is Green (2:25)
  6. Transfer Command (8:14)
  7. Your Next Step (2:30)
  8. The Holo (3:46)
  9. Sewer Attack (8:00)
  10. I Made It Up (1:28)
  11. Mandatory Evacuation (3:14)
  12. Rebels Attack (5:17)
  13. Snow's Mansion (5:16)
  14. Symbolic Hunger Games (2:08)
  15. Snow's Execution (1:57)
  16. Plutarch's Letter (3:01)
  17. Buttercup (1:09)
  18. Primrose (3:16)
  19. There Are Worse Games to Play / Deep in the Meadow / the Hunger Games Suite (9:14)
avatar van JohnWilliams
5***** voor dat laatste nummer, want dat is gewoon pure magie en heerlijk om te luisteren! Eén van de mooiste stukken die ik de laatste tijd heb beluisterd, geweldig! De rest is mjoah, maar om het laatste nummer niet te kort te doen, hou ik 't op 4,5 sterren. Een mooi slotstuk van de The Hunger Games, jammer dat het voorbij is (qua muziek), want JNH heeft zeker een aantal mooie thema's gecomponeerd. Ik ben benieuwd of hij deze ook laat horen bij zijn concert, in het Amsterdams Concertgebouw, in november 2017.....