The Anchoress - Confessions of a Romance Novelist (2016)

Label: Kscope

1. Long Year (3:51)
  2. What Goes Around (4:17)
  3. Doesn't Kill You (4:39)
  4. You and Only You (4:08)

met Paul Draper

5. One For Sorrow (3:24)
  6. P.S. Fuck You (3:18)
  7. Popular (3:56)
  8. Bury Me (3:43)
  9. Intermission (Notes to the Editor) (2:08)
  10. Waiting to Breathe (3:02)
  11. Chip on Your Shoulder (2:58)
  12. Confessions of a Romance Novelist (6:26)
  13. Rivers of Ice * (3:40)

met Catherine a.D.

avatar van c-moon
Mijn verslagje over dit prachtige debuut van Catherine Anne Davies, die sommigen onder jullie aan het werk zagen tijdens de Simple Minds Big Music-tour, lees je op Peek-a-Boo-Magazine.be
En ja, ik ben lyrisch !!

THE ANCHORESS • Confessions of a Romance Novelist • CD REVIEW [EN,NL] • Peek-A-Boo Magazine - peek-a-boo-magazine.be

Topplaatje!

avatar van goldendream
Haar bijdrage aan de tournee van Simple Minds kon ik goed smaken.

Simple Minds hebben zich geregeld door een dame laten bijstaan en meestal vond ik dit een succes. Eerst was er Robin Clark, die een extra dimensie gaf aan 'Once Upon A Time'. Dan kwam Lisa Germano die een rol speelde in 'Street Fighting Years'. Zo geslaagd dat ik haar solocarrière nog steeds volg. Alleen Sarah Brown vond/vind ik niet zo speciaal.

Ja, dit album wil ik leren kennen.

avatar van Manfield
Ik vind dit toch wel een van de mindere platen uitgebracht via het label kscope. Voor mij een nietszeggende plaat.