Jeremy Loops - Trading Change (2015)

Zuid-Afrika
Label: Yebo

1. Sinner (2:33)
  2. Power (3:15)
  3. Down South (4:01)

4. Trip Fox (3:46)
  5. Mission to the Sun (3:28)

met Jamie Faull

6. Skinny Blues (3:09)
  7. Higher Stakes (4:26)
  8. Running Away (3:40)

9. Killer Killer (3:24)
  10. My Shoes (3:46)

11. Basil (4:06)
  12. See, I Wrote It for You (3:32)
  13. Down South [Live] * (6:03)

met Motheo Moleko

14. Sinner [Live] * (2:42)
  15. Lonesome & Blue * (3:11)

met Adelle Nqeto

16. The Gypsy Opera * (4:08)
avatar van adri1982
Afgelopen twee weken ben ik met een begeleide reisgroep (Flow) naar het land Noorwegen gereisd (met verblijven in binnenlandse plaatsen als Noresund en Voss en bezoeken aan steden als Bergen en Oslo, en vele prachtige fjorden en watervallen). We reisden met twee busjes (15 deelnemers en 3 reisleid(st)ers.

Een reisleidster had dit album via Spotify gedownload en liet het in de bus waarin ik regelmatig zat, luisteren. Een aardig tot goed album, waarop mooie nummers afwisselen met minder goede nummers. Beste nummers zijn: 'Down south' en 'Basil'.