Ted Kirkpatrick - The Doom in Us All: A Tribute to Black Sabbath (2016)

geen stemmen

Label: Pathogenic

1. War Pigs (7:57)

met Dug Pinnick, Chris Jericho en Scotti Hill

2. Into the Void (6:24)

met Dug Pinnick en Corey Glover

3. Lord of This World (5:48)

met Dug Pinnick, Trevor McNevan en Bruce Franklin

4. Electric Funeral (5:09)

met Dug Pinnick en Eric Wagner

5. Dug Pinnick - Embryo (0:27)
  6. Children of the Grave (4:43)

met Dug Pinnick, Tim “Ripper” Owens en Karl Sanders

avatar van ZAP!
Verdienstelijke Black Sabbath covers, lekker heavy en ruig. Maar dan ook uitgevoerd door niet de minste namen (al ken ik ze niet allemaal). Ted Kirkpatrick, van wie dit project eigenlijk is, heb ik recent al beter leren kennen als beestige drummer van Tourniquet. Tweede man Dug Pinnick (King's X, eigenlijk Doug, maar op bandcamp en Discogs staat Dug, dus...) is op alle nummers van de partij, de rest zijn echte gastbijdragen. Meestal hoeft dit voor mij niet zo en verlang ik al snel naar de originele uitvoeringen, maar hier kwam ik makkelijk door.

Een nette 7.