Miike Snow - iii (2016)

met Run the Jewels

Ozric Spacefolk
Ghengis Khan staat op Spotify en klinkt alleraardigst,

avatar van repelstefan
Die Ghengis Khan is echt belachelijk catchy. Blijft toch een leuke band dit. Sinds vandaag op Spotify dus maar eens luisteren naar de rest.

avatar van MDekens
Valt tegen helaas. Snel vergeten.

avatar van Silky & Smooth
Mede door het cijfer (het was lager) verwachtte ik hier niet heel veel van, maar het valt mee. Ze maken muzikaal net iets te vaak verkeerde keuzes, maar Miike Snow blijft aanstekelijke popmuziek maken. Toch krijg ik het gevoel dat sommige samples letterlijk zijn overgenomen van o.a. J Dilla en Apollo Brown, wat de authenticiteit niet ten goede komt. Ook de Run the Jewels-remix is weinig indrukwekkend.

Dim
Aanstekelijk is het wel, echt goed en verrassend niet.