Techno Trance 5 (1993)

Dance
Label: Arcade

1. Klatsch! - Oh Boy (3:51)
  2. Terra Wan - Caramba (5:01)
  3. Ramirez - La Locura (4:13)
  4. Citrus - Fascination (4:54)
  5. Exposure en DJ Philippe - Party Claps (3:33)
  6. DJ Dero - Batucada (3:25)
  7. Remy en Sven - Tsjika Boem Tsjak (3:41)
  8. Robert Armani - Invasion [Spasms Remix] (4:04)
  9. DJ Hooligan - Imagination of House (4:32)
  10. Moby - Go [The Mover-mix 1993] (4:05)
  11. Moods - A Feeling (3:35)
  12. Xenomaniacs - Zone Tripper (4:10)
  13. Pegasus One - Jazz Energy (4:33)
  14. Glomb E.P. - Hook (4:32)
  15. Jopan - Bisca (4:52)
  16. Space Trax vol. 6 - Take Me Away [Remix] (4:33)
  17. Hocus Pocus - Here's Johnny (4:40)
  18. Digital Boy - Crossover [L.U.C.A. Over Mix] (4:44)
avatar van musicfriek
Hocus Pocus - Here's Johnny!

avatar van Yak
Yak
Hier staan toch vooral tracks op die ik zeker wel ken, maar die me even niet voor de geest springen (Partyclaps, Klatsch, Batacuda, Glomb EP, en volgens mij vond ik Citrus - Fascination vroeger geweldig maar ik weet nu gewoon echt niet meer hoe het nummer klinkt).

avatar van musicfriek
Batucada is een regelrechte rip-off van Give It Up (Goodmen). Maar wel erg lekker

avatar van Onderhond
Citrus - Fascination is ook echt geweldig. Klinkt als een geweldig feestje. Lekker overstuurd en lawaaierig. Ook terug te vinden op een Thunderdome (ik gok 2).

avatar van FunkStar
Oh Boy van Klatsch is nog steeds een erg goed nummer. Mooie opbouw..

Nummers 13 en 14 zijn een beetje vreemd, maar wel lekker!

Reinier1977
Funkstar daar heb je helemaal gelijk. Klatsch- Oh Boy is nog steeds een heel erg goed nummer. Alleen de laatste nummer klopt niet, want dat moet Headbanger-Was Is'n Teschno zijn