Wim Kersten - Iedere Avond Wordt het Donker (1987)

Alternatieve titel: 25 Verzamelde Successen voor de Liefde en de Gein

1 stem

Label: Disky

1. Iedere Avond Wordt het Donker (2:55)
  2. We Hebben in het Zuiden / Alles Gaat Over Alles Gaat Voorbij / Woensdagmorgen Krijg Je Rooie Rozen (4:41)
  3. Zwaaien en Zwieren / Tussen de Huisdeur en de Deur van 't Café / Ik Wil Drie Dagen (4:40)
  4. Als Ik Jou Kus / Liefde Alleen / Jij Bent voor Mij, 'n Schilderij (4:44)
  5. Geld, Goud, Zilver en Juwelen / We Hebben Geen Jeuk / Nee, Ik Laat Jou Niet Alleen Naar Huis Toe Gaan (4:02)
  6. Bloemetjes Gordijn / De Liefde Bovenal / Jij Bent Mijn Boterbloem (4:58)
  7. Bij Ons Staat op de Keukendeur / Familie, Daar Heb Ik Balen van / Onder de Schemerlamp (4:28)
  8. Geef Mij de Liefde en de Gein / Het Huwelijksledikant / het Hele Leven Is Maar 30.000 Dagen (5:10)
  9. Ik Voel Me Zonder Jou / Zo Tussen de Mensen / Leve de Kastelein (4:34)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.