Jon Hopkins - Contact Note (2004)

3,83

10. Nightjar (7:31)
  11. Black and Red (5:25)
  12. Luna Moth (5:38)
6 BERICHTEN 1 MENING
De nummers Symmetry and 100 zijn ongelooflijk goed. Goed gebruik van ouwe techno-sounds... erg levendig en tegelijk zo lekker chilled-out !

Ik vind 'm simpelweg geniaal !!

4,5* zonder enige twijfel

Jon Hopkins is mijn persoonlijke held.. voor mij is hij de heer en meester van downtempo ambient, acoustic landscape engineer en muziekmagiër van de bovenste plank.

avatar van John Doe

Hmmm ik ben benieuwd

Na tijden luisterplezier vind ik toch dat ik mijn initiele 4,5* moet ophogen naar 5* !

avatar van Mindshifter
Altijd als ik deze plaat opzet vind ik het weer zeer geslaagd maar om hem op te zetten kost toch meer moeite. Ik vind het allemaal wel leuk klinken. 3.5*

avatar van BrotherJohn
Nog altijd een aangenaam chill-album om naar te luisteren. Heeft na al die jaren weinig aan schoonheid ingeboet. Veel afwisseling tussen wat ingetogen en actievere stukken. Alles zeer catchy en melodieus uitgevoerd, zonder dat het ook maar ergens te cheesy of poppy wordt, anderzijds wordt het ook nergens te freakerig. Lichtvoetig, harmonieus, uitgebalanceerd, en een oorstrelende lucide elektronica-sound met dito beats.