Trentemøller - Nam Nam E.P. (2006)

Denemarken
Electronic
Label: Poker Flat

1. Nam Nam (5:38)
  2. Vamp [Vinyl Edit] (5:07)
  3. Killer Kat (7:04)
avatar van John Doe
Erg de moeite waard ook deze nieuwe Trentemøller. Net niet zo goed als Physical Fraction, maar wederom de meest geweldige minimal/tech house.

avatar van John Doe
In de herfst zal de eerste full-length uitkomen op Pokerflat Vamp zal daar waarschijnlijk op voorkomen in langere versie.

avatar van T.O.
Goed nieuws!

avatar van adderbak
Wat je zegt T.O.!

avatar van T.O.

avatar van brooklyn
Vind het allemaal een beetje saai en nietszeggend. Minimal ligt me in hele beperkte mate...

avatar van John Doe
Vreemd, ligt toch vrij dichtbij wat jij luistert, alles behalve saai als je het mij vraagt trouwens

tja, minimal als nummers op zich vind ik ronduit saai en overschat. het is de ruimte tussen de regels die spannend wordt, als die wordt opgevuld door één, twee of drie andere nummers (waar hawtin heer en meester in is).. alzo hoor ik minimal het liefst, maar is het nog wel minimal, als er drie verschillende tracks door elkaar heenlopen??

leuke plaat dit van trentemoller, maar niet werelds. 2*

avatar van John Doe
Nee, het is zeker geen pure minimal, gebeurt er inderdaad teveel voor. House met diepe klanken die bekend zijn van de minimal.

Nam Nam is wel een lekker beukende track, maar verder vind ik het toch niet zo. De minimalblues van Vamp vind ik op zijn album ook al een van de mindere tracks.

avatar van Leonard91
Nam Nam is best leuk, Vamp en Killer Kat vind ik geweldig, wat harder en dansbaarder dan zijn album. Een 4*.