Nina Nesbitt - Modern Love (2016)

1 stem

Label: Island

1. Chewing Gum (3:19)
  2. Take You to Heaven (3:59)
  3. Masquerade [Niightwatch Demo] (3:33)
  4. Chewing Gum [Niightwatch Demo] (3:33)
  5. Chewing Gum [Leon Lour Remix] (5:50)
Rudi1984

Rudi1984
Interessante nieuwe richting van deze erg fijne zangeres, maar het hoge niveau van Peroxide haalt ze hier niet. De single is erg leuk, maar als geheel is de ep wel wat mager met een niemendalletje en alternatieve versies als opvullers.

Een zeer nipte voldoende vanwege die pakkende single en het feit dat het 'maar een ep' is, maar voor haar tweede langspeler hoop ik wel op een flinke kwaliteitsimpuls. Nieuwe richting is prima, maar onderscheid je dan wel van de concurrentie.

avatar van vincentcorjanus
Haar stem is nog steeds erg mooi, misschien nog wel iets mooier en mysterieuzer dan op haar debuut.
Ik had eerlijk gezegd iets meer van deze EP verwacht. De song zijn OK, maar alleen in Chewing Gum wordt het echt spannend. Ik heb hier 13 euro voor betaald, dan mag je toch net iets meer verwachten. Helemaal als je kijkt naar de opvullers, had op zijn minst nog twee nieuwe nummers erop gezet.. Jammer! Nu maar hopen dat ze snel met een nieuwe plaat op de proppen komt.