Straight Outta Compton (2016)

Hip-Hop / Funk

16. Ice Cube - No Vaseline
  17. Dr. Dre - Nuthin' but a 'G' Thang

met Snoop Doggy Dogg

avatar van bennerd
De film was in ieder geval heerlijk, de soundtrack (voor zover ik mij die kan herinneren) ook. Laat deze dus maar komen, sterke verzameling.

avatar van Silky & Smooth
Is elke soundtrack gecensureerd? En zijn sommige nummers (Nuthin' but a 'G' Thang) re-takes i.o.d.? Vooral het gecensureerd stoort mij. Niet perse omdat ik ze graag hoor vloeken, maar als je de originele nummers kent valt het toch op waar de nummers zijn aangepast. En meestal zijn dit toch kritieke punten in nummers van N.W.A. Voor de rest leuke verzamelaar met dikke hits en een aantal fijne tracks van George Clinton en consorten.