Para One - Epiphanie (2006)

Frankrijk

4. F.U.D.G.E. (3:50)
  5. Dudun-dun (5:04)
  6. Musclor (3:28)

met TTC

7. Def Tea Machine (3:34)
  8. Les Soleils Artificiels (1:24)
  9. Sages-femmes (3:20)
  10. Liege (4:54)
  11. Clubhoppn (5:14)
  12. Nobody Cares (4:15)
  13. Bobble (3:50)
  14. Ski Lesson Blues (5:45)
Wederom een lekker dansbaar album uit Frankrijk. Op de een of andere manier brengt dit land in deze categorie toch altijd wel weer leuke dingen naar voren.
Para One is er zo eentje. Het werd tijd dat er een nieuwe naam aan de lange rij toegevoegd kon worden, en het moment is daar

Electro_
Dit is wel erg leuk om te horen zeg!

Weer zo'n leuke productie uit Frankrijk inderdaad, zoals er al zoveel daar vandaan komen Geweldig album dat ik naast de Luisterpaal (waar het nu op staat) ook wel wat vaker wil horen!

avatar van hpvmars
Wel leuk om te horen is inderdaad de goede omschrijving. Ik heb het album nu een keer gehoord en er zit wel wat variatie in, maar het sleurt me niet meteen de dansvloer op. Voorlopig 3.5*, misschien na een tweede poging wat meer.

avatar van RvL
RvL
Ik kan dit wel waarderen! volgende week even spotten op pukkelpop

avatar van Zwammer
Dudun-Dun is echt een heerlijke track

Mais oui, c'est très bon!

avatar van T.O.
Wat een hoes

avatar van Opschuiven
Ik vind die hoes juist wel lekker camp. Heerlijke cd! Heb hem leren kennen door de meesterlijke remix van Prime Time Of Your Life van Daft Punk. Daarna maar even flink dit album geluisterd. 4*

3ddfreak
Een dikke 4! Justice are pussies compared to this guy! BTW, de Boys Noize remix van 'Dudun-Dun' is nog heerlijker dan het orgineel! (En ook de MSTRKRFT remix is behoorlijk lekker!)

thejazzscène
Mmm, niet echt een goed album. Ik had iets beters verwacht na het horen van zijn merkwaardige djset.

Pastichio Rocker
Super dit, veel beter dan die overhypede Justice gasten.

Ben hem op dit moment aan het downloaden, en ik luister de Boys Noize remix van Dudun-dun

Aardig album, met hoogtepunten; Dudun-Dun, Sages-Femmes en Liege