Dannii Minogue - The Hits & Beyond (2006)

Australiƫ
Label: Universal

1. Put the Needle on It (3:25)
  2. I Begin to Wonder (3:28)
  3. So Under Pressure (3:52)
  4. You Won't Forget About Me (3:43)
  5. All I Wanna Do (4:29)
  6. This Is It (3:33)
  7. Don't Wanna Loose This Feeling (3:33)
  8. Baby Love (4:11)
  9. Everything I Wanted (3:45)
  10. Disremembrance (4:05)
  11. Jump to the Beat (3:36)
  12. Love and Kisses (3:38)
  13. Success (3:43)
  14. Perfection (3:28)
  15. Who Do You Love Now? (3:54)

met Riva

16. Love Fight (3:04)
  17. Sunrise (3:31)
  18. I Can't Sleep at Night (3:26)
  19. Gone (3:57)
  20. Good Times (4:04)
Het zusje van Kylie: net een maatje kleiner dan zuslief.
Als Madonna de Queen of Pop en Kylie de Princess of Pop is dan is Dannii de.....eh......Duchess??

Electro_
The Hits & Beyond? Nu komt de vraag bij me op:

Welke hits?!

De enige nummers die ik hier ken zijn de eerste 5, de overige 15.. Al schiet je me lek, ik heb er nog nooit van gehoord

Who do You Love Now? was anders ook een aardig grote hit.

avatar van musicfriek
En Perfection was haar laatste, vrij recent nog.

En is track 15 geen Riva ft. Danni Minogue???

En het heet niet voor niets de Hits & beyond

edejong
totaal NIET mijn muziek 1.5* voor de moeite

avatar van T.O.
aERodynamIC schreef:
net een maatje kleiner dan zuslief.

Ligt eraan waar je op doelt!

(sorry)

Die hoes lijkt trouwens wel heel erg op die albums van Kylie, werkt ook niet echt onderscheidend zo...

Ja,,kan ook niet anders want ze lijken nogal op elkaar heah!

avatar van NewYorkCityLight
Ik ben net begonnen met luisteren en het klinkt allemaal wel aardig

I Begin To Wonder (k ken de JCA versie nog), Who Do You Love Now?, All I Wanna Do, Gone, Love Fight en So Under Pressure vind ik allemaal goed.
De rest moet ik denk ik wat vaker horen.

Dirty hands, I demand

avatar van NewYorkCityLight
Ik heb het album een aantal keer beluistert en ik vind 'm niet interessant op 9 nummers na (da's toch wel bijna de helft, daarom krijgt hij ook de helft van 5 sterren).
Deze nummers vind ik leuk en de schuingedrukte heb ik als favoriet aangeklikt.

Put The Needle On It
Who Do You Love Now?
Love Fight
Gone

avatar van pureshores
leuke dansbare pop van het zusje van. Vooral komt ze met veel weg omdat het bij een hoop nummers al bestaande dancetracks waren waarop ze in de remake de gastrol mag vervullen (You won't forget about me was eerder bekend onder Flower Power), Perfection gebruikt Turn the beat around, Jump to the beat is een cover. Haar versie van JCA's I begin to wonder deed hier niet veel, omdat de JCA versie al gescoord had maar de mash up met Dead or Alive is wel briljant gedaan, mede doordat I begin to wonder wel een catchy song blijft, staat echter niet in deze versie op het album. Niet zo poppy als Kylie maar ook niet te moeilijk