Diana Ross - Blue (2006)

Jazz
Label: Motown

1. What a Diff'rence a Day Makes (3:29)
  2. No More (3:10)
  3. Let's Do It (3:01)
  4. I Loves Ya Porgy (5:11)
  5. Smile (2:59)
  6. But Beautiful (2:50)
  7. Had You Been Around (3:30)
  8. Little Girl Blue (4:00)
  9. Can't Get Started with You (3:10)
  10. Love Is Here to Stay (2:13)
  11. You've Changed (2:55)
  12. My Man (Mon Homme) (3:31)
  13. Easy Living * (2:54)
  14. Solitude * (2:05)
  15. He's Funny That Way * (3:03)
  16. T'Aint Nobody's Bizness If I Do * (2:22)
avatar van psychonaatje
Volgens Allmusic had dit album in 1973 uit moeten komen, maar wilde Berry Gordy met Diana Ross meer een popkant op en is dit album daarom gesneuveld. Nu komt het album alsnog uit.

avatar van musicfriek
Hmmm, toch wel benieuwd hiernaar. De hoes vind ik al prachtig in ieder geval!

avatar van psychonaatje
Heb er net wat van geluisterd en zal gelijk het genre veranderen. Dit is geen soul, maar jazz, relaxte, zwoele jazz. Helaas heb ik vrij weinig met jazz, dus dit is niet aan mij besteed. Ik kan me goed voorstellen dat Berry Gordy dit op de plank heeft laten liggen, dit zal waarschijnlijk lang niet zo goed verkopen als een popalbum.

avatar van musicfriek
Dit idee had ik al, dat het jazz was, dat zie je alleen aan de titels al, erg bekend ook. Nu ben ik juist nog meer benieuwd, hou wel van een lekkere jazzplaat op zijn tijd.