London Starlight Orchestra - Once Upon a Time in the West (1986)

Alternatieve titel: 20 Famous Film Tracks of Ennio Morricone

Italiƫ
Score
Label: Star Inc.

1. Once upon a Time in the West (3:58)
  2. The Man with the Harmonica (3:23)
  3. For a Few Dollars More (2:43)
  4. My Name Is Nobody (3:05)
  5. Cockeye's Song (4:18)
  6. The Good, the Bad & the Ugly (2:56)
  7. Chi Mai (3:30)
  8. A Fistful of Dollars (1:48)
  9. Here's to You (3:05)
  10. Poem of a Woman (3:15)
  11. Moses Theme (Main Title) (2:42)
  12. The Adventurer (3:41)
  13. Le Train (3:09)
  14. Orient Express (4:08)
  15. A Gun for Ringo (2:19)
  16. Bye Bye Colonel (2:19)
  17. Good Luck Jack (6:05)
  18. A Fistful of Dynamite (4:38)
  19. La Libertad (1:53)
  20. The Secret (4:02)
avatar van nevyn
Leuke verzamelaar van Ennio Morricone

avatar van Thunderball
0,5
flut plaat want dit zijn NIET de originele uitvoeringen, maar door een orkest nagespeeld!

Mijd deze schietschijf dan ook als de pest!

0,5 ster!

avatar van nevyn
Het zijn misschien niet de orginele uitvoeringen, maar ik vind ze toch erg goed gespeeld hoor. Alle uitvoeringen hebben hetzelfde tintje gekregen, zodat het beter bijelkaar past.
Kijk, niets overtreft natuurlijk het echte van Morricone, maar ik vind dit toch leuk hoor. Je kunt het zien als een soort cover-cd, maar het houdt toch zeker zijn eigen klasse...

avatar van Thunderball
0,5
Nee, dit is een snel in elkaar gestoken cd, waar ze snel makkelijk geld mee willen verdienen, in de hoop dat de kopers er in trappen en pas thuis ontdekken dat ze een kat in de zak hebben gekocht (Zelfs de hoes klopt niet want de foto is van Pale rider, waar Morricone niet eens de muziek van heeft gemaakt!).

FLOP!

neo
Een van de vele onzin verzamelaars van Morricone. Indien het nog de originele uitvoering is of er dichtbij zit vooruit, maar dan alsnog vind ik verzamel zelden wat. Helaas zijn er honderden van dit soort uitgavens van Morricone's werk... Heb het recentelijk al aan gekaart ergens op het forum; hoe ver ga je met het toevoegen hiervan? Tot de ontelbare verzamelaars van de maestro er allemaal op staan? Staan er nu gelukkig nog een klein aantal op.

Manco
Ik heb er ook een in mn bezit. Notabene met precies dezelfde tracks, alleen een andere voorkant, die met die arend. (Wie kent die niet...?). (Dat plaatje van Clint Eastwood op deze cd is van de Pale Rider, en niet van een van de spaghetti westerns... maar goed, ik zal wel weer te kritisch zijn )

Deze nummers hebben me er wel toegebracht, meer van Morricone te willen horen, wat is uitgelopen op een verzameling te beginnen.

De nummers zijn best mooi gespeeld. Ze doen op deze cd meer als achtergrond muziek aan. Niet direct als filmmuziek.

Het instumentale Here's To You vind ik persoonlijk een hele goeie, als erbij dan....

1,0
tziet er niet mis uit sommige ken ik van de film moja

neo
?

avatar van Toon1
Geweldige film is dat, "Moja".