Sjako! - The 10th (2016)

Label: Monkimo

1. The Humming Choir (3:45)

met Cato van Dijck, Joost van Dijck en Lucretia van der Vloot

2. I'm a Boy (5:06)
  3. I Believe (In No Religion) (4:08)

met Cato van Dijck en Joost van Dijck

4. Crack This Wall (3:54)
  5. High Boulder (4:36)
  6. Lucky in the Treadmill (2:15)
  7. Cockatoo Crest (3:46)
  8. I'm a Boy Intro (1:49)
  9. Fifteen Years (3:52)
  10. Money Spasm (2:47)
  11. Rib Mctora (3:02)
  12. Mind Bug (3:20)
  13. Egbe Mi O (8:26)

met Cato van Dijck en Joost van Dijck

avatar van DutchDavehead
Deze gisteravond gescoord op de cd-presentatie in het Patronaat. Blijft de beste band van Nederland.

avatar van larco
nu aan het luister

avatar van zaaf
wat leuk om weer van deze mannen te horen! ik ga derachteran!

avatar van B22
B22
Wat een lekkere plaat. Geen Livewire of Secret Skin, voor mij zijn dat buitencategorieplaten, maar het hele Sjako!-pallet aan stylen wordt gebruikt. Goede nummers en het klinkt erg fris. Snel maar weer eens live gaan bekijken.

avatar van larco
Gisteren gezien in Den Bosch. Plaat ligt de hele dag te draaien. Blijf het geweldig vinden

avatar van freakey
larco schreef:

ik was daar ook...

Idd geen Livewire maar wat anno 2017 nog steeds geldt voor Sjako!: ook deze plaat bevat weer prachtliedjes!

avatar van Rainmachine
Tof dat de Sjako! heren nieuw materiaal blijven uitbrengen. Ik heb een vreselijk zwak voor deze band en blijf het trouw aanschaffen. Ook dit album steekt weer ver boven de middenmoot uit, goed gespeeld, goed geproduceerd en wederom, op een enkel nummer na (Lucky in the treadmill), een prachtig album. Ik hou erg van het experimentele Sjako! pallet. Kan mij niet gek genoeg gaan. Ook knap dat Wouter gewoon gitaar blijft spelen ondanks dat hij fysiek gelimiteerd is in zijn kunnen. Kan mij voorstellen dat dat knap frusterend voor hem moet zijn. Doet niets af aan dit album, dat klinkt als een echt Sjako! album. Keep up the good work!