M.O.P. - Salutes the St. Marxmen (2005)

Label: Koch

1. Fliptro (1:07)
  2. Pain (3:56)
  3. Big Boy Game (2:43)

met 50 Cent

4. It's Hard to Tell (3:29)

met Foxx en INF

5. Suicide (3:26)

met Tephlon

6. Hip Hop Cops (4:59)

met Wyclef Jean

7. Pop Shots [Remix] (3:42)

met Ol' Dirty Bastard

8. Classic Skit (0:15)
  9. Put It in the Air (4:03)

met Jay-Z

10. Skit (0:09)
  11. Muddy Waters (4:16)
  12. Party Like a Rockstar (3:59)
  13. Instigator (5:21)
  14. Take a Minute (3:00)
  15. G Boy Stance (4:15)
eazyfan
weer zo een dope album van de Brownsville-hardcore,maar ik raak nooit hoger dan een 4* voor hun albums,maar ook niet egt lager.dus een 4*.egt goed album en al sinds hun 13 jaar lange carriere hebben ze nog nooit teken van zwakte getoond en dat verdiend wel wat respect.Pop Shots (Remix) met mijn favo Wu-Lid (RIP) ODB vind ik super dope,2 artiesten die ik veel bewonder werken tesamen. .

gaan ze nog een album uitbrengen bij de g-unot?

Ehhh is dit een ''regulier album''?

avatar van T.O.
Lijkt mij, uitgekomen op Koch.

Har-M schreef:
gaan ze nog een album uitbrengen bij de g-unot?
denk het niet,want hun volgende komt dit jaar normaal ook bij Koch,en deze telt mee bij hun reguliere albums .

Pauper
ehh.. 50 cent? eehh, pauper

eazyfan
Dit album is wel het slechtste tot nu toe ,maarja niet slecht gewoon de minst goede.maar wel goed dus 3*.en voor een goed album geef ik altijd 3*.

eazyfan schreef:
Die goeie ouwe tijd . Dit is idd hun slechtste album: 2*.