Boegies - Tien Jaar Zwijnen - Live! (1989)

Punk
Label: Top Hole

1. Zwijnen by Candlelight (1:09)
  2. Piepke, Moart'n, Dougel, Maak (2:23)
  3. Wij Zijn Zwijn (1:38)
  4. A-sociaal '81 (1:33)
  5. Meh! (2:09)
  6. Floorpizza (2:35)
  7. H?oh, Toe Nou Joh! (2:07)
  8. Leap the Ditches (2:31)
  9. Darr-ling (3:12)
  10. Elke Punk Viert Ook het Kerstfeest (1:41)
  11. Chaoska (2:36)
  12. DOMO (1:32)
  13. De Dorpsgek (2:57)
  14. Burst (1:05)
  15. Penose Punx (2:42)
  16. Lallend Ten Onder (2:13)
  17. Het Jannes van der Wal Lied (2:31)
  18. Nietschegonje (2:56)
  19. Don't Do It (Behind My Back) (2:36)
  20. A.A. (2:01)
  21. Pogo 65 (2:30)
  22. Het Hevelsetje (2:47)
  23. Summer (2:04)
  24. I'm Afraid That Punk Has Died (1:24)
  25. Of Best Nou Dik Dan? (2:44)
  26. Mien Schoefmoat Is Vot (1:09)
  27. Zoeplapperdouwerdoude (1:48)
avatar van platedraaier
Dit is nostalgie. Pretpunk uit Groningen van de bovenste plank. Deze live cd is een soort best of met de legendarische nummers, Meh!, Lallend Ten Onder en natuurlijk DOMO.

avatar van EmDee
Meh idd, en niet te vergeten Jannes vd Wal, topper!

avatar van Aion
Zo, dat is lang geleden! Ik zou ook niet weten wat ik er voor cijfer voor zou geven, want ik heb nu niks meer met deze muziek. Maar het was wel feest met de Boegies in huis!

fastpulseboy
owh jaaa, dit had je ook nog...
kostelijk vermaakt hier mee toen

wat een geweldige band, hopelijk doen deze mannen ook nog een keer een revial tour, dan ben ik zeker van de partij. Vreselijk gelachen om deze band samen met Kobus gaat naar Appelscha en Claw boys Claw, waren dit toch de betere live bands in het alternatieve circuit. en nog steeds draai ik de muziek

Pieter Paal
Het nummer als 'Meh!' is net zo'n klassieker als die frogsong (We all stand together) van Paul McCartney.

avatar van ðe waan
Jeugdsentiment van de bovenste plank.

De soundtrack bij mijn eerste dronkenschappen.

avatar van laboomzaa
AB-SO-LUUT!!!

Je had nog andere lp's helaas zijn die niet op cd....ik ging altijd helemaal voor mooie boom!!!!

PRACHTIG!!!!