Spidergawd - Spidergawd III (2016)

Noorwegen
Label: Crispin Glover

1. No Man’s Land (3:55)
  2. El Corazon del Sol (4:54)
  3. The Best Kept Secrets (4:16)
  4. The Funeral (5:40)
  5. Picture Perfect Package (3:48)
  6. Lighthouse Pt. 1. 2 & 3 (14:04)
avatar van eightynine
No Man's Land is wel een knaller van jewelste, die doet het heel erg goed hier. Daarna wel prima en oké, maar is het allemaal te veel tussen van alles in. Dat is jammer, want zo gaan al die goede nummers volledig langs me heen. Dan maar een half uurtje No Man's Land op repeat.

avatar van Fred Zed
Blijft toch een lekker album, stevig niet te lang, niet te kort, eerder dik en groot genoeg om veel plezier aan te beleven. Beetje zoals de ideale penis Boogie Woogie baby

Antagoon
Hahaha, inderdaad de ideale lengte. Size dòès matter. Met een triple happy ending in de vorm van Lighthouse.

Zalige plaat. Volledig aan verslaafd geraakt. Er is echt geen enkel nummer op deze plaat waarvoor ik pas.