Beastie Boys - Polly Wog Stew EP (1982)

Punk / Rock
Label: Southern Studios

1. Beastie Boys (0:56)
  2. Transit Cop (1:18)
  3. Jimi (2:06)
  4. Holy Snappers (1:22)
  5. Riot Fight (0:30)
  6. Ode To... (1:33)
  7. Michelle's Farm (1:38)
  8. Egg Raid on Mojo (1:20)
RedLightCityBoy
grappig album, maar hier was hip-hop nog niet helemaal ontwikkeld, dat is ook de rede dat het soms nog niet helemaal 100 % hip-hop is.

avatar van T.O.
Beastie Boys zijn nooit 100% hiphop geweest

RedLightCityBoy
T.O. schreef:
Beastie Boys zijn nooit 100% hiphop geweest

dat is ook waar ja, maar wel een beetje, en hier echt bijna niet

avatar van MAS
MAS
Grappig debuut van de Beastie Boys.. Het klinkt wel lekker maar echt goed klinkt het nergens. Ik ben blij dat ze op een gegeven moment een andere weg zijn ingeslagen.

Beastie Boys is toch echt wel hiphop hoor. Luister alleen maar bijvoorbeeld naar 'To the 5 boroughs'' maar ook bijna al hun andere albums.

RIP MCA!

avatar van bennerd
Geinig, een vroeg NYHC-album van Beastie Boys. Wel jammer dat het heel erg hard onderdoet voor veel collega's uit die tijd. Slecht is het niet, maar memorabel wordt het ook nergens.