Operators - Blue Wave (2016)

Canada
Label: Last Gang

1. Rome (2:32)
  2. Control (4:31)
  3. Cold Light (3:08)
  4. Mission Creep (4:09)
  5. Blue Wave (5:34)
  6. Shape of Things (3:11)
  7. Bring Me the Head (3:49)
  8. Nobody (4:35)
  9. Evil (3:26)
  10. Space Needle (3:56)
avatar van fcb-fan
Geweldig album van een muzikaal genie. Onbegrijpelijk dat dit nergens enige aandacht krijgt.

avatar van Editoor
fcb-fan schreef:

Waar is dit album mee te vergelijken?

avatar van Sandow
Editoor schreef:

Waar is dit album mee te vergelijken?

Joy Division/New Order zijn duidelijk aan te wijzen. Baslijnen, synths, drumpatronen... Klinkt heel eighties allemaal. Ook live zijn Operators onwaarschijnlijk sterk!

avatar van fcb-fan
Sandow schreef:

Ik heb ze in Hasselt (Belgisch Limburg) gezien samen met een 25-tal andere fans. En ondanks de magere opkomst (zaal van 200 man) speelden ze zo toch geweldig en vol energie! Een van de beste optredens van 2016 voor mij.