P!nk - Try This (2003)

Label: Arista

1. Trouble (3:14)
  2. God Is a DJ (3:45)
  3. Last to Know (4:03)
  4. Tonight's the Night (3:57)
  5. Oh My God (3:44)
  6. Catch Me While I'm Sleeping (5:03)
  7. Waiting for Love (5:28)
  8. Save My Life (3:16)
  9. Try Too Hard (3:13)
  10. Humble Neighbourhoods (3:52)
  11. Walk Away (3:39)
  12. Unwind (3:14)
  13. Feel Good Time * (3:57)

met William Orbit

14. Love Song (2:29)
  15. Hooker (3:26)
  16. Delirium * (3:41)
  17. Free * (6:41)
  18. Get the Party Started * (3:11)
  19. 18 Wheeler * (3:44)
  20. M!ssundaztood * (3:36)
  21. Lady Marmalade * (4:24)

met Christina Aguilera, Mýa, Lil' Kim en Missy Elliott

Leuke Cd !! 3*

bwaah ik vond misundaztood wel beter

Ik heb eigenlijk niet zoveel met Pink, maar deze cd bevalt me wel goed.

zalig album met echte betekenis!!

Ze heeft in ieder geval meer te zeggen dan al die andere pop-artiesten. Stupid Girls is zo een nummer met een erg goede boodschap. Ze kwam net op tijd met die boodschap maar ik denk niet dat het veel heeft uitgehaald.

Ik vind het wel leuk, maar niet te vaak hoor! Maar toch 3,0* omdat ze gewoon iets heeft en veel nummers wel lekker zijn om naar te luisteren.

avatar van Mon
Mon
Alleen jammer dat Stupid Girls niet op dit album staat...

Ik vind dit echt een goed album,,P!nk heeft met dit album een goede eigen stijl ontwikkeld,,op haar vorige was het nog R&B en rock door elkaar,,maar dit is echt goede rock.
Er staan ook alleen maar goede nummers op.
Feel Good Time staat er ook nog op.....maar bij jullie niet geloof ik??
Het slechtste liedje op dit album vind ik Unwind.

*4.0

'n Fijn album wat lekker rockt. Pink op haar best.

*4,0

idd

Goed album!

avatar van Wib0__
God is A DJ en Trouble vindt ik de beste nummers van dit album; de rest is niet veel bijzonders..

avatar van catdog
Wat is Trouble toch een heerlijke plaat

Mwaah, het kan door de beugel, maar het is niet echt mijn smaak, Trouble weer wel

avatar van renske23
wauw super album! ik kan beter opnoemen welke nummers ik er niet mooi van vindt! dat zal blijven bij Catch Me While I'm Sleeping, Oh My God en Hooker.
Ook weer een aantal wereld hits!!! ze krijgt het toch maar weer steeds voor elkaar!

avatar van riiiiiiiii
welke is met peaches?

Oh My God is met peaches geloof ik

avatar van NewYorkCityLight
Mmm, ik heb hem vandaag binnengekregen...1e reactie : minder dan I'm Not Dead (Die had ik als eerste gekocht).
Wel lekkere nummers zijn alvast: Humble Neighboorhood, Last To Know, Oh My God, Try Too Hard, Feel Good Time.
De rest moet nog ff wat wennen (Trouble en God Is A Dj kende ik natuurlijk al, waren singles, maar die zijn mij bij nooit erg aangeslagen).
Totale beoordeling volgt nog.....

.:StillDirty:. schreef:
Het slechtste liedje op dit album vind ik Unwind.

Ben ik het wel mee eens...Ook al ben ik nog in de begin fase van deze cd...Ik weet in ieder geval al dat Unwind helemaal niks voor mij is...Catch Me While I'm Sleeping ook niet....denk ik

(Waarschijnlijk tijdelijke score)

Feel Good Time 5*
Love Song 5*
Hooker 4.5*

avatar van NewYorkCityLight
Ik geef nu een nieuwe score:

Trouble 8/10 ---> 4*

God Is A DJ 9/10 ---> 4.5*
Deze vond ik in het begin niet zo goed maar het heeft leuke teksten in de coupletten en een catchy refrein!

Last To Know 10/10 ---> 5*
De persoonlijke favoriet van het album. Leuke ''techno'' achtige beat in het begin en vlak na het 3e refrein. Ook leuke lyrics.

Tonight's The Night 8/10 ---> 4*
Get The Party Started Part II

Oh My God 10/10 ---> 5*
Leuk nummer! Love the naughty lyrics en het is leuk om mee te zingen met de rapstukjes van peaches.

Catch Me While I'm Sleeping 9/10 ---> 4.5*

Waiting For Love 8/10 ---> 4*
Jammer van dat 4e refrein.

Save My Life 8/10 ---> 4*

Try Too Hard 10/10 ---> 5*
Leuk nummer! Mooie lyrics die goed in elkaar passen, ik zing hierbij ook altijd mee.

Humble Neightborhoods 10/10 ---> 5*
Deze zing ik ook altijd mee! Zo catchy en de coupletten zijn leuk om mee te ''rappen''

Walk Away 8/10 ---> 4*

Unwind 9/10 ---> 4.5*
Absolute grower! Maar haar stem is hier zo rauw en het slaat nu zo erg aan. Het zal me niks verbazen als het nog eens mijn favoriet wordt.

Feel Good Time 9/10 ---> 4.5*

Love Song 10/10 ---> 5*
Mooi nummer! Prachtige lyrics! Another favorite.

Hooker 9/10 ---> 4.5*
Leuk nummer.

Mijn favo's zijn op dit moment:
- Love Song
- Last To Know
- Try Too Hard

Dit album heeft waar haar 2e album de mist in ging en wat bij haar 4e ontbreekt. (vraag me niet wat, ik vind deze gewoon beter, Can't Take Me Home heb ik trouwens niet)
Ik hoop dat haar nieuwe CD net zoals deze wordt! Het is alleen wel een grower geweest voor mij.

Cover A-
Boekje A
Lyrics A-
Vocals A

Overall rating: nog steeds 4.5* maar het kan zijn dat ik hem zeer binnenkort nog verhoog.

madonnagirl3
Ik heb net een 1 x geluisterd en me eerste indruk vind ik hem heel goed. Ik kan nog niet helemaal oordelen want sommige nummers moet nog goed 'beluisteren' maar me eerste indruk is toch al heel goed. Dus geef ik al een

Ja, moet nu toch alle P!nk albums downloaden, want tsja ik ga naar het concert 28 feb

avatar van MyNameIsDita
Ik moet nog steeds heel erg wennen aan dit album.
Ik ben achteruit fan geworden zeg maar dus bij de laatste album begonnen en zo weer terug.

Oh my god, Unwind en Hooker luister ik altijd uit maar de rest skip ik steeds ....

Vrees dat ik een paar hele goede nummers mis, maar kan het gewoon niet uit horen..met de aandacht erbij bedoel ik.

Het eerste album van P!nk dat ik in zijn totaliteit heb gehoord en ik vond het meteen erg goed. P!nk maakt zowel mooie, gevoelige ballads als uptempo rocknummers. In beide gevallen slaagt ze er meestal goed in. Mijn favorieten van Try This zijn: Last To Know, Oh My God en Humble Neighborhoods. Tonight's The Night is wel een leuk liedje voor af en toe, maar wordt al snel een doorspoel-track. Liedjes als Catch Me While I'm Sleeping en Waiting For Love zijn naar mijn mening een beetje te lang waardoor ze, vooral bij Waiting For Love richting het einde erg schreeuwerig gaat doen. Al met al een geslaagd album.

avatar van Darkzone
Een hele vooruitgang vergeleken met haar eerste 2 albums. Een stuk volwassener en interessanter om naar te luisteren. Er valt veel meer te beleven muzikaal gezien. En ze wordt beter en beter, getuige Funhouse en de nieuwe songs die op haar Hits-cd staan.

MadonnaAlbums
renske23 schreef:

Dat zijn ook de enige nummers op dit album die ik niet leuk vind Ik vond dit album laatst terug, op de één of andere manier word ik dit album niet zat.

avatar van MIAB
Persoonlijk vind ik dit het minste album van P!nk (en ja dan nog 3 sterren), want het niveau van deze popster is gewoon erg hoog. Verder een heerlijke plaat om wel gewoon op te zetten.

avatar van DeWP
Vlakke en saaie nummers, geen enkel nummer blijft hangen. En het lijkt allemaal op elkaar. Tel daar ook nog bij op dat het geluid niet zo geweldig is, nou, dan blijft er niet veel over.