Ome Henk - Ome Henk Is Niet Meer Te Houwe! (1995)

Label: CNR

1. Arie's Introduktie (0:17)
  2. Op de Camping (3:33)
  3. Kaptein Aso (6:06)
  4. Ome Henk in Fabeltjesland (5:47)
  5. Pijn in Me Pens (3:12)
  6. De Inbraak (Deel 1) (5:59)
  7. Reklame Plakkie Pleisters (0:33)
  8. De Inbraak (Deel 2) (2:09)
  9. Met een Miljoen (2:56)
  10. Bungie Jump (5:17)
  11. De W.C. Is Kapot (2:45)
  12. In de Hooiberg (2:37)
  13. De Televisiegigant (6:26)
  14. Sambal Bij? (2:57)
  15. Ted, de Broer van Ed (7:09)
  16. Problemen Problemen Problemen (1:21)
  17. Uitroduktie (1:03)
  18. Bonuszooi (1:03)
avatar van Mart
Eén van mijn favoriete Ome Henk CD's, met name het (vervolg)verhaal "De Inbraak" is erg leuk!

avatar van gemaster
De Inbraak is zeker leuk. Harry de Asohulpsinterklaas is sowieso mijn favoriete personage.

Neeeeeeeee goochem, VIJF GULDEN!

avatar van sinterklaas
Weer een lekker maf album. Vooral de fabeltjeskrant, die clowns, de inbraak en de reclame (plakkie pleisters) zijn erg leuk.

avatar van UndahCovah
Haha! ook Ome Henk albums op MM. Deze cd heb ik vroeger (toen ik een jaar of 9 was) heel vaak gedraaid. Ik wil deze nog wel een keer ergens vandaan halen. Heeft iemand hem misschien en kan hij hem uploaden?

avatar van kaztor
Plakkie Pleisters, In De Hooiberg... en dan ook het vervangen van Ome Henk als ie er vandoor gaat: 'In een discotheek, zat ik vandeweek.....'
Het gevecht tussen Henk en Ed en Willem Bever is ook prijsloos.

Als ik op mien trekker rij, rij ik iedereen voorbij
Laatst viel ik met de ladder om, dat was dom, ja dat was dom...

avatar van Paap_Floyd
Ome Henk heeft wel leukere plaatjes gemaakt.

avatar van John Frusciante
Geweldig! wat een droogkloot is die ome Henk

avatar van KILLERBEE99
John Frusciante schreef:
Geweldig! wat een droogkloot is die ome Henk

Paar erg leuke muziekjes/verhaaltjes, maar grootst gedeelte vind ik het niet veel aan.