Quiet Hollers - Quiet Hollers (2015)

Rock / Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Aviator Shades (3:07)
  2. Mont Blanc (4:36)
  3. Liar Song (3:33)
  4. Côte d'Azur (4:14)
  5. Summer Song (4:34)
  6. Flood Song (3:51)
  7. I'm So Abhorred (3:43)
  8. No Good (4:10)
  9. Midwestern (4:59)
  10. Departure (6:00)
avatar van Lambchop
Floodsong is echt een top nummer. Leuke frisse band met luchtige gitaar solos.

avatar van philtuper
Niet slecht maar toch bekruipt me hier een been-there-done-that-gevoel. Tis wel lekker maar heb het ook allemaal wel een keertje gehoord. Voor mij een iets te hoog stadionrockgehalte ook. Niet outstanding genoeg.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Voor de fans van Band of Horses. Prettig geluid goeie zang.

avatar van Rogyros
Dit is een erg prettig album. Mooie sound, prettige sfeer. Ik kwam achter deze band, doordat ik op Spotify The Treetop Flyers (Palomino) draaide en Spotify aan het einde van dit album met onder meer deze suggestie aan kwam.

Toch een handigheidje van Spotify, 'albumradio' gebaseerd op je laatst gedraaide album.

Flood Song is voor mij de prijsschieter. Mont Blanc heeft ook een sterretje gekregen.