Kasper van Kooten - Een Kwart van M'n Hart (2003)

Pop / Folk
Label: Idol (I)

1. Hou Vast (2:49)
  2. Mooie Blouse (3:41)
  3. 86 (3:09)
  4. Een Kwart van M'n Hart (3:23)
  5. Wat Ben Je Mooi (4:02)
  6. Goed (2:19)
  7. Stom van Haar (3:28)
  8. Laat Me Je Zien (3:53)
  9. En Dan Rechtsaf (4:21)
  10. Dit Moet een Zondag Zijn (3:15)
  11. Zomertijd (2:16)
  12. Met Stip (3:51)
avatar van conguero
Wij hebben dit album vanaf het begin gekoesterd en altijd erg goed gevonden! Subtiel en toch sterk, breekbaar en toch een portie rock, goede arrangementen, goede teksten. Door de single "Mooie Blues" op de radio hebben we hem gekocht en er nooit spijt van gehad! "Doe je ding, en verder geen gedoe!"

avatar van beachlicious
Gewoon een onverwacht goed album die ik een zomer lang grijs gedraaid heb.....als je Acda en de Munnik kan waarderen, probeer dit album dan eens.

avatar van vinejo
Ooit gekocht omdat ik nu eenmaal groot fan ben van zijn vader…
En ja, ook deze jongen kan zich heel mooi uitdrukken, zowel muzikaal als tekstueel.
Heel mooi geproduceerd ook, klinkt lekker door mijn B&W s.