Young Gotti - Same Day, Different Shit (2006)

Label: D.P.G.

1. Young Gotti Intro (1:16)
  2. Scrape Thru tha Hood (4:21)
  3. Make That A** Shake (3:18)
  4. I Get High 2 (4:07)
  5. As Time Fly By (5:07)

met Daz Dillinger

6. OG Gangstaz Part 2 (4:42)

7. Ryde & Roll (3:36)
  8. What Can I Do (4:35)

met Ashton Jones

9. Yes I'm Quicker (3:08)
  10. Shoot 'Em Up (Skit) (0:29)
  11. Accessories (Nina Breeda) (4:14)
  12. I Did It (3:41)
  13. Ain't That Somethin' (4:48)

met Daz Dillinger

14. Young Gotti Outro (0:48)
avatar van Jordy
Waarom er tegelijk met het Dogg Pound album een solo album van Kuript uitkomt (met diverse Daz optredens) is me een raadsel.

avatar van thomzi50
Mij ook, en het nieuwe Daz album is ook nog op komst. So So Gangsta, bij So So Def. Helaas is dat met de ellendige Jermaine Dupri als executive en al tig keren uitgesteld, dus dat zal nog wel even duren. Ik wilde deze eiegnlijk toevoegen mara mijn plaatje had zwarte lijntjes dus bedankt Electro voor het alsnog toevoegen. Het album zelf heb ik nog niet.

Uhm omdat Kurupt pas terug is bij de Dogg Pound en de vraag hoog is voor een Kurupt verse op een Daz beat, het is een indie project dus zal waarschijnlijk nooit het licht zien in Nederland jammer want dr staan toch echte goede harde tracks op zoals OG Gangstaz part 2, As Time Fly By, Yes I´M Quiccer

Iemand hier de videoclip gezien van I Get High 2..

avatar van thomzi50
De beats verassen we toch zeer, in positieve zin. Later, over 1½ week ga ik hem nog een keer grondig luisteren voor een werkelijk oordeel. Voorlopig schat ik 3.5* in.

avatar van thomzi50
Vooral nummers als Ain't That Somethin' en I Get High 2 zijn van een kwaliteit waar ik niet op van had durven dromen

avatar van thomzi50
Erg jammer van What Can I Do en nog een paar nummers, maar over het algemeen overtuigend. 3.5*. Binnenkort komen de albums van Soopafly en Daz eraan, ik wacht af, maar verwacht weinig.

avatar van thomzi50
Toch mijn nummer 4 van het jaar - het was dan ook een muzikale teleurstelling, 2006.

avatar van LittleBox
En de titel van dit album is geparafraseerd uit Stephen King's Dreamcatcher?

avatar van thomzi50
Denk het niet, Kurupt kennende..

hier is kurupt wel weer goed bezig, met daz als producer is hij tog het meest op dreef.

avatar van Jorge-E
DPGC schreef:

Inderdaad, Daz produceert heel goed en Kurupt rapt er heerlijk op.

Mezelf
Ik vind de producties wel heel goed, maar Kurupt zijn teksten juist niet. Het is echt van een niveau waar een kleuter zelfs nog slim bij lijkt. En dat Kurupt nooit de slimste teksten had is duidelijk, maar hier is het ook nog eens niet goed uitgewerkt en héél simplistisch in elkaar gezet...

Een 2 voor Daz Dillinger...ironisch eigenlijk.

avatar van idioot2
Prima album maar niet echt heel lekker. Staan niet heel veel te bangen op.

avatar van KILLERBEE99
What Can I Do